Przejdź do głównej zawartości

Rejestracja czasu pracy w Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations





Ważnym komponentem mierzenia efektywności każdej organizacji jest rejestracja czasu pracy i koszt z tym związany. Koszt nie tylko obciążający pracownika, ale i koszt uzyskania tych informacji np. w systemie ERP. Dlatego automatyzacja tego procesu jest kluczowa.
Proponujemy integrację czytników RFID z systemem Dynamics umożliwiające automatyczną rejestrację czasu pracy, obsługę kart pracy wraz z systemem weryfikacji i potwierdzania przez przełożonych. Możliwe jest także automatyczne generowanie dokumentów kosztowych i ich księgowania. Funkcjonalność pozwala na kompleksowe ewidencjonowanie i zarządzanie czasem pracy pracowników produkcyjnych i biurowych. Pozwala na definiowanie różnych i niezależny systemów rozliczania czasu pracy, obsługuje pracę zmianową, a także pracę w terenie. Obsługuje zarządzanie urlopami, rejestrem wyjść a także dowolnymi czynnościami jednorazowymi lub trwającymi pewien okres czasu. Dostosowania do specyficznych wymagań klienta są realizowane w trakcie wdrożenia funkcjonalności. Dostosowujemy także zestaw raportów wymaganych przez Klienta.
Zastosowane karty i czytniki RFID mogą pracować w różnych systemach i na różnych częstotliwościach. Rozwiązanie może wykorzystywać u używane w innych obszarach identyfikatory RFID. Jest także zgodne z wieloma systemami czytników. Może zostać zintegrowane z funkcjami systemu MES.

Każda firma produkcyjna czy projektowa powinna ewidencjonować czas pracy swoich pracowników jest to najkrótsza droga do jej efektywności.

Jeśli zainteresował Cię temat wdrożenia funkcjonalności Rejestracji czasu pracy w systemie D365 lub niższej wersji,
 
Zapraszamy do kontaktu

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Microsoft Dynamics 365 - Raport „Wiekowanie zapasów” jako komponent w procesie tworzenia odpisu aktualizującego zapas wolnorotujący.

Jeśli spółka ma na stanie towary, które od dłuższego czasu słabo się sprzedają, to powinna ustalić rzeczywistą wartość tych zapasów, aby prawidłowo wycenić je na dzień bilansowy.  Zgodnie z art. 28 ust. 7 uor trwała utrata wartości zachodzi wtedy, gdy istnieje duże prawdopodobieństwo, że kontrolowany przez jednostkę składnik aktywów nie przyniesie w przyszłości przewidywanych korzyści ekonomicznych. Uzasadnia to dokonanie odpisu aktualizującego wartość składnika aktywów, odpis taki ujmowany jest w rachunku wyników jako pozostałe koszty operacyjne (Wn) w korespondencji z kontem odpisu aktualizującego wartość zapasów (Ma). Opisany w tym artykule Raport „Wiekowanie zapasów” służy do analizy stanów magazynowych pod kątem czasu przechowywania towarów w magazynie – czyli ich zalegania. Raport Wiekowanie zapasów uruchamiany jest z modułu  Zarzadzanie zapasami/Zapytania i raporty/Raporty zapasów fizycznych/Wiekowanie zapasów Przy generowani raportu należy wskazać: ...

Integration of the Polish POSNET fiscal printer with the Dynamics 365 Finance & Operations - Dynamics 365 Retail system (English version)

As s part of the implementation work of the Dynamics 365 Finance & Operations system (D365 Retail), we have completed the integration of the POSNET Thermal HD polish fiscal printer with the components of the Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations system responsible for the Point Of Sale (POS) function such as: Modern POS Cloud POS Hardware Station (Local & Remote) The developed and delivered POSNETLibrary (C # library) allows communication with the fiscal printer using the network interface (TCP) configured using .config files The library supports: a configuration of tax rates, payment methods, printout of fiscal receipts printout of information on the payment methods used, service of discounts, overhead support, printout of additional information, printout of the cash register number, printout of the cashier's identifier, printout of the transaction number in the form of a bar code, printout of the transaction system number, It is p...

Funkcjonalności dedykowane polskiej lokalizacji - Microsoft Dynamics AX/365

System Microsoft Dynamics umożliwia prowadzenie działalności w różnych krajach wykorzystując dostępne w systemie funkcjonalności specyficzne dla kraju/regionu tzn. wynikające z przepisów krajowych oraz UE.